tirsdag 1. september 2009

where did my baby go???

Ok, så man tror man har kontroll og så finner man ut at man ikke har det alikavel, det gjelder shopping og overfylte klesskap og favorit klær. Eller man tror det er favorit klær. ekkte exempel (og grunnen jeg skriver om dette i dag) .

 I går da jeg var ute og lette etter noen spenner til en roberto cavali keep jeg har liggenes begynte mit barnslige meg å se på knapper i stede for (jeg elsket og leke med knapper som liten§) og der plutselig fant jeg noen kjempe fine knapper gitt, som tilfeldigvis var veldig lik noen som er knekt fra en nydelig brun kardigen jeg har fra Argentina. *pling, pling* sier hjernen til Marie da. Den er det lenge siden du har sett. og jeg eeeelsker jo selvfølgelig denne kardigenen og den er flittig brukt på de kaldere årstidene. som begynner ca NÅ! Siden jeg inser at jeg ikke har sett den på god tid og at jeg er super glad i dette klesplagget begynner jo selvfølgelig hjernen min og tikke og finne frem alle de antrekkene som hadde vert super søt i denne kardigenen. så er bare en ting og gjøre, gå hjem og lete i vinterklær boksene mine. Men nej ingen sted og finne..! KRISE og en tomhetsfølelse og smålig panikk hvor er genseren min!!! skal ettervert begynne med en liten ringerunde for og se om jeg kan ha lånt den bort!

poenget: OVERFLØDIG MED KLÆR! tenke seg til at jeg klarer og surre bort en genser som jeg er super glad i og det tar opp til flere månder før jeg inser at den er borte!!! jeg kjenner et lite stikk av skyldfølselse i kroppen jeg kan da umulig ha så mange klær, jeg burde jo ha savnet den tidligere! (men det er jo mange medspillende faktorer her da, det har jo vert sommer og varme gensere blir mindrebrukt, og jeg har jo bodd på tjuvholmen et par månder så har ikke hatt tilgang til alle klærene mine, selv om jeg er ganske sikker på at jeg hadde den med dit!) men uf of uf. Tror ejg må ta meg en god klesoversikt snart! og VIRKELIG SORTERE kansje til og med lage en liten inventar liste slik som de har i butikkene???

rapsodia.jpg


cardigenen var forøvrig fra Rapsodia en kjempe kjent Argentinsk kleskjede med utrolig mange vakre plagg!


XoXo M







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar