søndag 27. september 2009

Våt vodka i bergen by!

heisan og hoppsan!
Nå er jeg vel plassert i sofaen med pute og tepper og den elskede bebyen min, altså macbooken etter en super duper helg i bergen! kommer ikke til å pøse på med alle severdighetene av helgen, men jeg hadde det super gøy og skal skrive litt om alt i løpet av uken. Helgen forsvant så fort, den var ensten over i det den begynte. Og dette er jo med at jeg har sovet utrolig lite! fredag sto jeg opp ti på seks og stupte meg ut i morgenmørket for og finne flytoget. Jeg hadde enda ikke mobil men jeg kan røpe at jeg klarte og komme meg hele veien fra flesland til hetleviksåsen i loddefjord for bare 24kr! Selvfølgelig klarer ikke to skravlehøner som Birgitte og meg holde kjeft så vi snakket til langt ut i nattemørket. Heldigvis er beby gabriel blitt så stor at han ikke gråter så mye om natten så ble faktisk sanket inn litt søvn der å! I går natt med ande ord.. ja, jeg kan si at marie møtte bunnen av flasken og det er ikke så mye og si om vårt forhold.. meeen uten om det så var kvelden en slager! en liten smakebit på Maries dancemooves



ting dere skal få høre mere av:
-frotsing av ubbrukelig mat
-kakebaking
-bebiser
-klær
-fest

XoXo Rie

3 kommentarer:

  1. Hahahaha, frekke frøken:)

    Bildet ble driiiitkult! Hvor har du fikset det?

    SvarSlett
  2. På min fantastiske macbook den har en liten trylle stav som forkuler bilder :p

    SvarSlett