tirsdag 8. september 2009

Made in Norway

Så det ser ut som livet kommer til og bli ganske travelt for meg frem til jul.
Dvs Mandager og Onsdager har jeg ikke noe fritid what so ever, kansje mulig at jeg klarer og skvise inn trening men det får jeg se på. Farting frem og tilbake og pendling mellom jobb og skole. Og de andre dagene må jeg sjonglere jobb og lekser. Tegning tar faktisk ganske mye mere tid en en først skulle antatt! men alt dette stopper ikke meg for og fine nye fasinasjoner og ting jeg abselut må følge med på, og dagens nyheter av Maries favoritt ting er denne siden her:


Det er prekket full av Norske design, vær det interiør, arkitektur, klær, møtesteder eller ting, du finner det meste her. Å Oh boy man føler seg nationalistisk når man ser hvor mye fint Nordmen har skapt! Mye av det er også inspirert av akkurat det, være norsk og vokse opp i et så vakkert land som Norge!

Ha en super dag! XoXo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar