tirsdag 15. september 2009

Ned med netcom!! telenor = topp!

SÅ etter litt nøye resurch har jeg funnet ut at telenor skal komme ut med et egent abonomang og sikkerthets nett for kundene sine, det vi si at alt i telefonen din blir lagret på en harddisk elr noe ett eller annet sted og hvis mobilen din blir stjålet kan du laste ned informatonen din på den nye mobilen din og få slettet det fra den gamle, dvs bilder, musikk, telefonommer og alt annet du ikke vil at tyven skal ha kan du slette! smart eller??

det viser seg at telenor er masse mere hjelpsom og er ivrig på å hjelpe oss som er utsatt for mobiltyver å få stoppet dem! Wait a go TELENOR!! WEEE <3>

For netcom sin del skal jeg nå kjøpe meg ut fra avtalen med dem, nå skal det sies at jeg har vert kunde hos netcom siden min 13års dag så nermere 9år! men grunnet manglende respekt og hjelp og uforskammeheten til de i netcom kundesenteret skal jeg nå gå over til Telenor som viser seg villig til å hjelåpe å beskytte kundene sine! HollAH!

BYTT TIL TELENOR!!! NETCOM ER TEIT! de lar tyvene gå fri! (haha litt frp mentalitet på meg her nå, men desperate times lead to desperate measures)

XoXo M

2 kommentarer:

  1. Netcom er hat.. Hatt det i alle år jeg, og helt til de viste seg å være drittsekker, bye bye netcom ;)

    SvarSlett
  2. hehe bra da er det ikke bare meg! jeg ble så furt syntes vi skal få en boykot netcom kampanje og så kan alle ha telenor og ringe super billig til hverandre!!

    SvarSlett