mandag 28. september 2009

Bergen Kapittel 1

Frotsing av ubrukelig mat..
Som sakt sto jeg opp grytidlig på fredagen, og jeg er ikke et morgenmenneske og foretrekker helst og vente i et par timer før jeg spiser. Jeg vet, jeg vet, USUNT men slik er det bare. MEEEN jeg var utrolig tørst. Eneste problemet er at man kan ikke ta inn egene vannflasker på flyplassen man må kjøpe der!! og jeg har regnet litt på det og en liter vann på flyplassen koster faktisk 4ganger så mye som Bensin, Så i protest gikk jeg heller tørstig. Men jeg kjøpe en ost og skinke bagutte som skulle vise seg og kansje være det sunneste i løpet av helgen, for så her fortsatte det:

lunch --> Oreo Milkshake
middag-->Peppes pizza
Frokost--> to brødskiver med prim
(rask etterfulkt av)
lunch--> super deilig amerikansk sjokolade kake med butterfrosting
middag--> Mackie D (altså McDonalds for dere som ikke følger språket mitt :p)
--> store mengder sprit
frokost--> glass vann og cola, chips
lunch--> kjeks og ost
middag--> Peppes IGJEN!!!
Jeg merker jeg blir ganske flau når jeg leser igjennom dette og føler at sats burde abselut være en første pri i kveld. Og uker med DETOX!!! begynte i dag, kosthold: yogurht og frukt og vann! muligens grønsakssuppe til middag.. Eller skal jeg bare sløyfe dette med at Birgitte og jeg gjorde oss klar til vinterhalvåret og tok ansvar for en intensiv påbygging av et extra fettlag til og holde oss varm til vinteren?? Hva tror du?

XoXo fra en litt Flau Rie

3 kommentarer:

  1. Hahahaha, for en fantastisk vertinne jeg har vært (men mye av det var ikke min feil da, hehe). Viktig å ha sånne drittmathelger avogtil, så kroppen holder seg skjerpet.. *Øhrm, kremt* Jadda ;)

    SvarSlett
  2. Foresten, vi og hadde peppes IGJEN på søndagen. SAMME fyren som leverte som på fredag. Syyykt flaut, holdt på å le meg ihjel når jeg åpnet døren..

    SvarSlett
  3. haha lættis at begge endte opp med peppes igjen på søndag!! syntes vi burde få rabater som hyppide kunder!

    SvarSlett