onsdag 16. september 2009

mornings avisen



Solfylt morning på solli plass i dag:) og jeg koser meg med nybakt solsikkebrød med bringebærsyltetøy nam nam:) skal snart gå og romstere litt i tegnesakene mine og få gjort litt lekser, men som alltid måtte jeg jo bare lese avisen først, og dagens var ikke pen!!! type hjerte faller igjennom brystet av brutaliteten vi mennesker utfører. en dødsdømt mann i usa ble ført inn til henrettelses rommet i Ohio i går. Mannen har sittet i fengsel i 25 år. altså allerede en kvart av livet og ventet på døds dommen, men da han i går skulle få de dødlige sprøytene KLARTE DE DET IKKE!!! han satt selv om prøvde og hjelpe dem henrette han, mens han gråt og ba om og snakke med forsvareren, stakkars mann altså det er jo som og sitte og ufrivilig ta sitt eget liv i to timer, veldig umensekelig. Henrettelsen hans er blitt utsatt til neste uke, erlig talt, Jeg blir så sint og provosert og lei meg av slikt at ejg får tårer i øynen. I gamle dager, da en henrettet folk ved å kappe av dem hode, type giliotinen eller sverd så hadde man 3forsøk og gjøre det på, om vedkommene da ikke var død så fikk de gå fri, får da var det bare ikke ment to bee!!

les saken her

xoxo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar