søndag 13. september 2009

the person you are calling is not awailable at the moment!

shohei bloggere! i dag føler jeg meg som et halvt menneske, noen har stjålet mobilen min. WTF jeg som hadde tidenes teiteste mobil, så dprlig at netcom mannen til og med lo av meg når jeg bestilte den og lurte på om jeg var heeeeeelt sikker! men tydligvis har tyver i norge en så lav standard, de stjeler hva som helts! Not GOOD! jeg håper at ved valget mandag at vi får en regjering som inser hvor viktig det er med strengere straffer og oppfølging av kriminelle og kriminelle hendelser, for jeg begynner å bli litt lei av og fylle ut politianmeldelser! uten om det var det super gøy ute på byen i går og når jeg får kamraet mitt i hop så skal jeg love og legge ut flere phootooozzz !
peace out pepz, for Rie skal på fotball kamp i dag (stabek-rosenborg)

XoXo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar