mandag 7. september 2009

Student!

I dag er Marie på ny blitt student! tok meg bare to år! nejda jeg gikk jo noen månder på universitetet i Buenos Aires. Men student i Norge da. Jeg begynte i dag kl10 sharp på Asker Kunst og Design Collage. Dagens skole økt var på Folkemuseet og gikk ut på Perspektiv tegning Noe jeg virkelig trengte å recappe! Nye utfordringer er å måle alt med blyanten og tegne rette linjer ved å støtte blyanten på fingrene. For og være helt ærlig så mine linjer litt mere ut som en radioaktiv bølge en noen strek, men jeg hører at øving gjør mester !

AbstractFlower1d.jpg


Jeg merker at jeg gleder meg til å komme igang, og har allerede gått løs på den lange listen av inventar jeg må anskaffe meg for skole året. og jeg har en hel side full av lekser! Jeg skal tegne negativt rom til onsdag da jeg skal begynne med fargelære og design fag og så har jeg en hel haug med perspektiv tegninger å få gjort. Alt fra rom perspektiv til svevende esker. Dette blir gøy! men kan kansje bli litt slitsomt med full jobb?

Så nå blir det ivertfal et liv fult med jobb, skole og trening! har på følelsen at tiden kommer til å fly!

XoXo M


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar