mandag 14. september 2009

KUDOS og ANTIKUDOS!


Hei og hopp! først og fremst vil jeg dele ut en KUDOS, til P-rez for sporting av en utrolig kul moods of norway jakke på VMA´s i går! det hylte og skrek stil som noen sto i brann! muuuy cool, seff går max mekker masse av denne kredsen selv til gutta fra moods som virkelig peiler hvordan en lager smashing outfits!!! check out the p-raz man i den uber kule jakken!

En Anti kudos har jeg også på lager. denne går ut til netcom! Det ble brakt til min oppmerksomhet i dag at det er faktisk mulig å sjekke hvilken nr som blir brukt i mobil telfoner. Det vil si at når noen havner i den situasjonen som jeg er i nå, at noen har stjålet mobilen min kan faktisk teleselskapet gå inn i data maskinen sin og raskt sjekke hvilken nr som er i bruk i denne telfonen og derfrå også lett finne ut av eieren til dette nr og til tyven som da har tatt mobilen! Netcom nektet plent og gjøre dette og skylte dette på personvern! Men unskyld meg dette er en TYV som har min mobil med mine bilder på som de kan lett finne ut av identieten på slik at tyven blir tatt på fersken og politiet lett kan få fatt i dem og botlagt dem! Jeg ville heller si at det er deres plikt og gi denne opllysningen til politiet elr meg som kan gi den til politiet for gudene vet at vi har nokk tyver som går fritt rundt på gaten i dette landet.
UPENT NETOM! EN SKAM TIL TILVÆRELSEN!! jeg vet ivertfal at jeg ikke skal kjøpe min telefon der mere!

XOXO m

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar