torsdag 17. september 2009

no phone

Så i dag er det dag 5 uten mobiltelefon og det har gått overaskende greit!! Jeg bestilte ny mobil fra telenor i går og de sa at det vil ta mellom 7-10 dager å få den, i og med at jeg overfører abonomange mitt fra netcom og at jeg slipper å ha noe mere med nettcom og gjøre. Haha følte meg nesten som jeg holdt på med en skilsmisse og telenor damen var advokaten min! Så nå etter telenor damen kontakter netcom er jeg herved skilt! wohoo! Det ar litt stress egentlig jeg hadde tenkt meg ut en utrolig yndig søt LG telefon men den hadde de ikke inne så ble jeg litt stressa av og sitte å tenke over hvilken telefon jeg ville ha med telenor damen på tråden så jeg endte opp med var denne:



vet ikke helt om jeg elkser den, syntes det ble litt spontant og skummelt men jeg tror jeg kan bli venner med den og pynte den opp litt, den har jo et ganske greit utgangspunkt.. hva tror dere?

XoXo M

1 kommentar: