mandag 31. august 2009

bloggety blogg blogg

God morgen alle sammen! nå var miniferien min over. en uke med fri. gud fri er overvurdert! føler at jeg bare har brukt opp tiden på tull og føler meg ikke noe serlig mere utvilt! føler meg faktisk allerbest når jeg løper rundt i 120 og har alt for masse å gjøre, da rekker man ikke å kjenne at man er sliten!

men der jeg satt i min frihet med alt for mye fritid, ble jeg litt inspirert av Birgitte sin blogg som hun skrev her forleden. jeg gikk inn på blogg.no og Birgitte har et strålende poeng! blogger burde abselut få en slik forside som blogg.no for alt hadde vert så mye lettere og mere oversiktlig! og folkene på blogg.no har så oversiktlig blogg! skjer med det fansye bilder og bakgrunnslogoer og forskjelige faner og ditt og datt! hvordan kan man få det på blogger! virker så slitsomt å bytte blogg så vi burde alle prøve å få blogger til å forbedre seg selv! noen forslag noen??

xoxo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar