onsdag 23. september 2009

Byen er bergen og helgen er snart igang!

Hey hey alla i hopa! I dag er det allerede onsdag og da er det bare en hel dag igjen til jeg reiser til bergen! på tide og pakke baggen kansje? Er allerede anbefalt paraply og gummi støvler så det blir nokk reise antrekker. Med noe klær da selvfølgelig!
Planen så langt er og møte Birgitte ved steinen kl 10! så er det klart for en liten handle tur med henne og lille beby gutten Gabriel! gleder meg kjempe masse, han har sikkert blitt så stor siden Mai! Senere skal jeg prøve å få fatt i familien min, dvs Thor som er ferdig på skolen kl 2, Maja Sophie og kansje vesle Aurora også for en tradisjonel bursdags oreo milkshake på Fridays. Mulig vi også får en glimps av tante. Så skal kansje Birgitte og jeg slå løs på baking av verdensbeste sjokoladekake! Lørdagen skal vi på fest og kansje gå løs på bergenbys mange utsteder! dette blir spennende! føler nesten at jeg skal til utlandet! atmosfæren i bergen er alltid så strålende (altså nå tenker jeg på atmosfæren og ikke været, Det er hvist meldt regn i helgen) og gøy! Hvis jeg klarer og finne et kamera så blir det sikkert litt bilder og se for neste ukers blogg!



Skal dere noe spennende i helgen? eller vet om noen steder man MÅ DRA i bergen?? del gjerne!

XoXo M

1 kommentar:

  1. Jeg jobber på lekebutikken på Galleriet (4. etg) på fredag fra 14 - 21. Kom innom hvis du er i sentrum :O)
    Jeg anbefaler Feliz (utested for lørdagskvelden) :)

    HAVE FUN!!!

    SvarSlett