torsdag 24. september 2009

dagene flyr og i morgen er jeg tilgjengelig igjen!!

Så dagen har atter en gang sust forbi! sto opp gry tidlig for og gjøre lekser åpne shappe og trene. Og før jeg viste ordet av det var allerede klokken sust forbi kl 2 og på tide og kome seg avgårde på jobb for andre gang i dag. Pakkingen og ryddingen har jeg enda ikke fåt slått kloa i, men får vel se litt hva jeg kan få mulittasket emg til når ejg kommer meg hjem, med litt musikk på øret går jo tiden mye fortere! nå er jeg i bergen om 15timer og jeg gleder meg masse, flytoget går kl svimlende 6.19 men behagelig reise gir for 28min sove tid!! i mellomtiden står jeg og mekker med musikk! viktigste med reisetiden er jo musikken man har på øret! jeg har også sttrikkepinnene klare for og slå ihjel litt stress tid på flyet!

In other words! nå er det faktisk bare 19timer til maries mobil blir aktivert! Vi er nede på det siste døgnet uten mobil.
jeg har altså klart meg i13 dager. Merker jeg har litt abstinenser og håper på at meldingene skal ramle inn på fredag. Det har i bunn og grunn gåt ganske greit takket være jobb tlf og hjemme tlf. Som pappa sa, telefonene har ikke ringt så mye hjemme på mange år! Eneste jeg merket er at det er vanskelig og leve spontant! alt trenger nøye plalegging, er ikke bare å ringe og høre om man kan stikke innom for og plukke opp ting eller svippe bort til folk du kjører forbi for er ikke sikkert de er hjemme. hvordan møtte man hverandre før mobil?? man kunne jo ikke ringe hverandre i sisteliten om noe skjedde eller om en ble for sent!

Husker dere denne urtiden??

XoXo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar