fredag 2. oktober 2009

Nerder i helgen

Guri jeg føler at jeg helt har mistet helt det og ha et liv! i forhold til forige helg som var super duper ser det ut som denne helgen blir noget stille! jeg sto opp tidlig for og bake og trene og lage lunch før jeg løp på jobb, og jobb varer og varer og varer, selv om det er fredagskveld har jeg ingen planer, eller det blir feil, jeg har planer meeeen de dreier seg stort sett om lekser! hvis jeg skal til england neste uke må jeg nokk kjerpe meg litt og bli ferdig med alt i helgen, grøss merker at jeg heller vil soooove ZZZZZZ!
Andre moroheter, med en ny tlf er det stadig vekk fremmede nr som driver og ringer meg, vanligvis tar jeg ikke telefonen når slikt skjer men nå må jeg neste gjøre det i og med at sjangsen for at jeg kjenner dem er ganske stor! Så ivertfal i går tok jeg en slik telefon. Og til min overaskelse var det da den super kjekke dørvakten jeg hadde møtt den helgen jeg mistet tlf!! slikt er så gøy, for føste gang i mitt liv hadde jeg turt å gå bort til noen og spørre om nr, så hadde han tatt mitt og så ringer han! YEY men selvfølgelig var jeg opptatt i går med fra sin 50års dag, så må se om jeg kan ommrokkere litt tid for å få truffet denne blåøyde skjønheten, hehe det hørtes maksimalt korny ut, men altså kanakas måtte maria og jeg spørre om han hadde linser for han hadde helt sykt vakre øyne! dette blir østeuroper nr 2på kort tid jeg møter,:p fler kulturel daiting scene på Marie fortiden eller?
hva syntes dere, bra eller dårlig?
Xoxo rie

3 kommentarer:

  1. Du vet hva jeg synes;) <3 østeuropeere:D Hvor er han fra?

    SvarSlett
  2. hehe, ja de østeuroperene er ikke så ille som alle skal ha det til, han er fra Bosnia, defineres det egenlig som østeuropeer?? hehe ble litt usikker plutselig men det er vel det? han er såååå vakker!! hehe selv om man ikke skal kalle gutter det!

    SvarSlett
  3. E vel strengt talt sørøst, men hvorfor være pirkete?;) Nice uansett, gleder meg til å høre fortsettelsen:)

    SvarSlett