mandag 5. oktober 2009

Monday mornings!


Mandag morning er alltid en utfordirng, og dagens var på topp nivå!
Tinus overnattet, siden begge to ikke alltid syntes det er lik gøy og bo alene. I dag skulle vi være flinke å stå opp tidlig, aka halv 8. Vi skulle nemelig ha tid til lekser, men begge våknet i ørska og med fett hår så arbeidet med å se lekker ut tok litt lengre tid en planlagt. Med Radio 1 i bakgrunnen satt vi igang. Vi startet med frokost, kokte opp te og jeg begynte på eggerøre, Plutselig hører jeg skrik rett bak meg type, oeah , OEAH!! og der hadde jeg vanilje te og knust kopp utover heeeele kjøkkengulvet. Tinus hadde te nedover hele låret og hoppet opp og ned og dro av seg tights og vi måtte grave frem isbiter av fryseren. Tilslutt klarte vi og roe oss ned og spise en sivilisert frokost, uten noe mere te søl.
Tinus hoppet i dusjen og Marie startet med krølltang. Dette skulle også vise seg og ikke være det beste for tinus som kom ut i gangen og trokket rett på den! så fotsålen til Tinus ble også en smule svidd! Plutselig var klokken flyd forbi lekse tid og vi fant ut at med dagens nivå på koordinasjon og ulykker var det kansje like greit og bare komme seg på jobb! Litt gira av energinivå og med en nyplan om og kansje finne oss enn branmann.
Spennende og se om resten av uken blir like eventfult!
XoXo Rie

4 kommentarer:

  1. Se der har du fått orden på sakene igjen:) Fått hjelp eller?;)

    SvarSlett
  2. nej plutselig var den rikitg:) hehe magisk! kansje noen fra blogger leste mitt litlle skrik etter hjelp og gjore det, eller så har jeg en magisk data :p

    SvarSlett
  3. Utrolig!!! Holder en knapp på magisk!:D

    SvarSlett