fredag 9. oktober 2009

stå opp i norge legge seg i Sheffield!

Dagene har føket forbi og om en snau time skal jeg ta turen på flytoget til gardermoen, for i dag reiser jeg til Sheffield!!! Pakket og klar, tror jeg, 3/4av bagagen er krissas så har en ekkel følelse at jeg har glemt noe, men har det viktigste, musikk, penger, pass, billetter så tror det skal gå greit :) I kveld skal vi ha en litt rolig kveld, mens lørdag har vi fotball tema fest, søndag er det carnage og mandag er det pounded der hver drink koster et pund! og siden pundet er på en all time low vil det si at jeg kan bli kanakas på 30/40 kr! i liiiike! haha

Denne uken har gått kjempe fort jeg har til og med stått opp kl7 hver dag slik at jeg skulle få tid til alt jeg hadde plalangt, det snodige er at de to siste kvelden har jeg våknet av meg selv kl 7! what is that lissom! føler ikke at dette er mønster jeg ønsker og fortsette og leve etter! men ja, england blir snodig og veldig gøy! skal se om jeg får blogget litt mens jeg er der, men det er gitt at jeg har tid mellom fylla, klein, og shopping!

håper alle får en super helg!! så er jeg tilbake tirsdag!

XoXo Rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar