tirsdag 27. oktober 2009

oppstart 6.40

Så i dag sto jeg opp 6.40 for å rekke yoga timen kl 7! mhm klokken SYV! og så løp jeg tre kilometer etter en time med yoga! er så stålt av emg selv som klarte å gå full hjertet inn i den nye/gamle livsstilen min!! whop whop! selv om jeg merker at jeg nå er veldig trøtt og har en del lekser jeg må få gjort når ejg er ferdig på jobb kl 8! grøss å gru men må man så må man!

In other news, i dag begynte den dere julestemningen og komme krypene. Litt tidlig, men man bestemmer liksom ikke når den kommer og går, fra tidligere år i mine eldre dager har jeg også opplevd at den gjerne forsvinner i julerøsjet så nå skal jeg bare la den komme. Jeg skal nyte den selv om det ikke er jul riktig enda. (dette med at min julestemning blir tidsforvirret skylder jeg forøvrig på Åhlens (those bastards) for at de insisterer på å dekke hele butikken sin med julekuler i midten av oktober!!)

XoXo rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar