mandag 26. oktober 2009

Nå var jeg flink

Da jeg gikk ned i butikken gikk jeg kjempe raskt forbi godisen og rett til frukt og grønsaker og kjøpte klementiner, gullerøtter og bananer, så kjøpte jeg en deilig godmorgen joghurt med nøtter (men jeg tror smaksløkene mine er litt off altså for den ene nøtten smakte røktskinke!!!) og så var jeg litt usun og kjøpte rett i koppen spaghetti bolognes den har jo sikkert hele skalaen av konserveringsmiddel(!)men jeg rekker ikke lage middag når jeg må suse videre til skolen rett etter jobb! jeg er sååå stolt av meg selv som klarte med for dag en i og spise sunt!!!!

så har jeg også kledd meg litt småbuisnnes aktig i dag for og vise at jeg tar min nye/gamle livsstil meget seriøs :

En enkel hennes topp som koster 79 kr
min super favorit blazer som jeg fikk kjøpt på tiger of sweeden på 70%
noen hullete jeans fra gina triqot (som jeg er egentlig veldig i mot og ha på seg på jobb) men jeg har stæsjet de opp med å ha fine blondestrømpebukser på under! så er det en super søt og deilig hals fra Day birger. og selvfølgelig et lite svart sløyfe hårbånd :)

Så får dere se litt av det super fine rommet mitt i bakgrunnen! bare noen hyller og kardiner som skal på plass nå, og de perfekte nattbordene med
lamper som jeg fortsatt er på leting etter:)

XoXo Rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar