mandag 26. oktober 2009

Så var dagen her!

Ja da var det mandag, og på menyen skal det være yoghurt og frukt, og andre sunne ting! erhg merker jeg syntes at dette kan gjøre dagen min litt trasig så må snu det opp ned og tenke på hvor bra dette lille nazi sunhets resgimet skal få meg til å føle!

Denne uken er jeg back in bussnes, men desverre er både sanae og thea blitt syk, så nå er det min tur og stå med ringerundn for og fylle opp skiftet! føler behovet for en til extra hjelp altså!! Illums er også stenkt i dag for varetelling, de norske eierne klarte tydligvis ikke presset av illums så danskene skal overta! dette lyder meget interesangt!

men men tilbake til sunnhet og slikt, har noen noe gode sunne middagsforslag til meg?? jeg kommer bare på salat akkurat nå og det kan man fort bli litt lei av i lengden så hvis dere vet om noen gode magre middager som dere digger please lett me know!!

XoXo Rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar