tirsdag 6. oktober 2009

Makeover!

I dag har jeg hatt en super duper dag, Jeg bestemte meg for og stå opp kjempe tidelig i dag, altså kl7 for å få trent litt denne uken. Jeg hadde en super treningsøkt og klarte å løpe 2KM(!) på 12 min som er ganske bra for meg som ikke liker å løpe! etter en god time med trening, måtte jeg fortsette dagen min, for i dag skulle jeg til LINDA! (for dere som ikke har hørt meg skryte linda opp i skyene før, så er dette min faste frisør) Linda kan utgjøre underverker! hun reddet håret mitt fra tidenes verste perm i 2005 og siden har jeg bare gått til henne, men untak av da jeg bodde i Argentina! meeen ivertfal, i dag var dagen for litt forandringer og høst hår! Da jeg kom hadde jeg fett fett hår men i tuppene var det knusk tørt, Tidenes ettervekst og et par dreads. Jeg var faktisk ganske flau når jeg kom dit for tilstanden på håret mitt var naaasty! Så linda satte til verks, og mens jeg lå i vasken for og kure håret mitt, gikk to av de andre løs på øyenbrynene mine, Dette pleier og være Tinus sin jobb, men nå trengtes det profisjonelle med trå og pinsett, tok faktisk nesten 20min! men de var kjempe flinke!!! har aldri hatt så fine øyenbryn før, (selv om tinus gjør en veldig god jobb!) jaja tilbake til håret, etter 2timer med føning klipping og styling og en del wow respons fra div. i salongen var jeg var klar! MAX UVANT og nej jeg har ikke tegnet på øyenbrynene!

Så måtte jeg leke litt med
photoshoppen på dataen også :)
Hva syntes dere???

XoXo Rie

3 kommentarer:

  1. veldig fint!!! :o) Me like :o)

    Var det dyrt?

    SvarSlett
  2. thanks you <3 1400 men jeg har gått til sammefrisør i mange år så får bittelitt extra pampering :)

    SvarSlett