tirsdag 20. oktober 2009

woman down!

Så, som dere sikkert klarte å tenke dere til gikk helgen i england ganske heftig for seg og tirsdagen ble brukt til å sove, men alle de andre dagene har gått i full fart! ingen tid til overs ikke engang til å trene. (litt tull det her i og med at jeg har rukket å se både the ugly truth (som er helt syyyyykt morsom) og fame på kino) men ja det er det jeg har hatt av sosialt liv, men ivertfal jeg løp fra et sted til et annet, helt til jeg holdt på og krepere i den grusomme leie bilen (med ubehagelig sete) på veien til skolen i går, tårete sviende øyne tette luftveier og en hoste som høres ut som en bil som burde vert på skraphandelen! meget sexy jeg klarte meg på skolen helt til kl19, men da måtte jeg nesten inse at jeg burde kalle det en dag, så tilbake i leiebilen og rånet hjem. Der min elskede mor ler av meg foranisktet mitt er hovent og grusomt. Det viser seg at fyll dårligkosthold, mye stress og lite trening ofte fører til sykdom! hvem skulle trodd! Så jeg spør som sikkert mange før meg, hvorfor trenger man bihuler? de gjør bare vondt! og værre blir det, så i dag har ejg vert senge liggende og legen har sykemeldt meg ut uken! UT UKEN!! heldigvis gikk dagen i dag veldig fort i og med at jeg brukte den til og sove masse, etter en narnia film og litt skrubs og simpsons føler jeg at lalle tiden er her snart igjen, men men, nå får jeg ivertfal tid til å blogge, selv om det kansje ikke blir så mye og blogge om! natta så lenge!
XoXo rie

2 kommentarer:

  1. Haha, høres ut som du har hatt det kjekt da hvertfall :) Var fame bra?

    SvarSlett
  2. mye bedre en jeg hadde trodd! men jeg er jo en evig fan av musical filmer da:)

    SvarSlett