søndag 4. oktober 2009

For et styr


Som dere sikkert så, prøvde jeg å leke teknisk av med og få en ny bakgrunn, dette gikk rett i dass! sidebaren falt ned, og Man kunne ikke lenger legge igjen komentarer, så jeg bestemte meg for og null stille bloggen min til den orginale maen, meeen den viser seg å ikke være ordentlig lenger den heller! den lyse text bakgrunnen faller bort og det blir vanskelig og lese! og jeg som egentlig hadde tenkt å fokusere på lekser! hjelp en eller annen med html kode peil!!!

den nest siste leksen ser for øvrig slik ut:
litt skjev og feil men akkurat nå er jeg så lei at jeg ikke orker å få det til!!! Den første ble heller ike helt ferdig så tenkte jeg skulle legge perspektiv tegning litt på si og så heller fokusere på abstrakt design lekser. Ja mhm og fortsatt distraher av blogging så nå signer jeg av og lekser litt! så kan dere høre om det fantastiske familie selskapet en annen dag!ha en super søndag!

XoXo Rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar