fredag 30. oktober 2009

Wallas verden

I dag tenkte jeg at jeg skulle lage en aldri så liten kremmerhus kalender til jobb, og i den annledning ramlet jeg over en fantastisk sjarmerende blogg Wallas verden,brukt på ny Den er full av masse sjarmerende duppeditter av den typen jeg elsker, aka fantastisk interiør!! Denne bloggen må sjekkes ut for hun hadde mange søte inpirasjons bilder og i tillegg har hun en nett butikk for dere som ikke er like på do it yourself vogna som jeg er!
Dere må sjekke ut julekalender ideene hennes fra i fjord, for husk nå er det plutselig november, og julekalenderen skal jo henge klar den 1desember folkens!



XoXo Rie

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Du er en knupp:)
    Så kjekt at du likte deg hos meg og fant litt inspirasjon.
    Tusen takk for kjempefin omtale. Det varmer. Gjør det kjekkere å gjøre litt ekstra når en får slike tilbakemeldinger. Mee Love.

    Har lest gjennom siden din og kost meg veldig. Hvorfor en blogg blir så populær er jo ofte et mysterium. Jeg har ei datter på 15 og hunn har vel knapt lest en blogg. Kanskje like bra. Mye på nettet men ikke blogg, det er jo en sånn mamma greie det tror hun. Hihi..

    Ha en herlig helg
    :)

    SvarSlett