fredag 23. oktober 2009

nytt liv

I dag ble jeg reddet av pappaen min! Jeg lå der og furtet fordi at jeg var syk og igjen er blitt avhendgi av sukker og en dårlig livstil, muskelene mine er tilbake til seigeman status etter en kleine uke og en sykeuke. Der jeg lå planla jeg mit nyeliv som skal starte mandag, fylt med trening og sunt kosthold muligens en liten sukkerrehab og greier, aka livet før jeg begynte med småferiene mine som bergen og sheffield. Ivertfal, slik som man alltid sier, i morgen begynner mitt nye liv, det er sjeldentat man tenker; akkurat nå begynner mitt nye liv(spesielet når man er syk og syntes synd på seg selv) og i mitt tilfelle skulle dette livet begynne mandag. Men ja tilbake til pappa som kommer hjem for helgen, vanligvis har vi en tendens til og skeie ut og bestille peppes eller lageferdig pizza eller noe annet av den type digge mat. Men i dag var pappa flink han styrte unna alle billige frysepizzaene jeg hadde kjøpt på salg, han stelte heller i stand en ordentlig kylling salat. Det var kjempe godt! og jeg ungikk den store bollen med popcorn jeg hadde store planer om å lage, i stede drakk vi te og spise 80%kakao sjokolade fra italia! jeg er så stolt av oss og føler at denne fredagskvelden var en suksess, og begynner mitt nye liv med en gang! (etter jeg har drukket denne soloen da hehe)

ellers så er dette en film jeg gleder meg masse til og se! den er jo proppet full med alle de heiteste skuespillerne!!




ha en super helg alle sammen!

XoXo Rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar