søndag 1. november 2009

vinter regngjøring


Så søndag, endten chilax dag eller den dagen man bruker til å komme ashur med alt som man enda ikke har fått gjort, dette gikk san halveis, hadde egentlig store planer om å gjøre lekser i dag, men da mor og far tok på seg prosjektet av å gå igjennom alle eiendelene i boden ble jeg litt inspirert,så nå er skape ryddet og sortert, under sengen er ryddet og sortert og alle eskene som jeg har hatt ståeende rundt er rensket og stuet bort. Hyllene jeg begynte på er på plass og pusset så nå mangler det bare litt maling, og alt er tørket støv av og vasket, så nå er alt super duper organisert og ryddig! Vinterrengjøring CHECK! etter alt dette følte jeg meg så flink at jeg må nesten inrømme at leksenne fikk lide og jeg gjorde mye mindre av de en det som orginalt var planlagt.Istede endte jeg opp med å ta en ordentlig dusj og pleie neglene siden jeg vet at det bir det lite tid til i uken. Lekser kan jeg jo alltids stå opp tidlig og få gjort før frokost!
Så jeg presenterer: Ren usminket marie med nye blåe negler og en halvferdig lekse!
nydelig eller? hehe For og være bitte litt mere redferdig mot meg selv (exscuses exscuses) ble jeg faktisk litte granne distrahert fra leksene mine. Krissa ringte for og meddele at flatmatesene hennes har klikket 800% vinkel og ikke lenge etter det ble jeg veldig distrahert av gladnyhetene som fikk meg til og hoppe opp og ned i sengen. Fetter er blitt forlovet!!! whop whop! Grattis fetter og hans fremtidige kone (selv om du er ganske så mye allerede familie medlem!)

Natti natti! Xoxo Rie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar