tirsdag 17. november 2009

el Burberry casa.

Norge er satt sammen av mange festlige skruer, også kalt nordmenn. En artig bok jeg anbefaler alle norske og lese og utlendinger som syntes det er festlig med en god beskrivelse av et folkeslag er Brown cheese please av jenny k. blake. Men det er egentlig ikke poenget i denne bloggen. Det er nemmelig dette:

Burberry huset. Dette eies av larviks kunstneren Jens Werner Andersen. og ble skapt ved hjelp av ca 3km maskeringsteip. Syntes dette var så utrolig kult at jeg fikk lyst til å resie ned til larvik, så tror nokk det blir på road tripplisten min når Lucia kommer til town. Stilen minner meg om noen andre norske fantasifulle mennesker. Nemmelig moodsgutta som også har en tendens til å gjøre slike utrolig kule funky ting! Disse Nordmennene syntes jeg står frem med et fantastisk eksempel på å utforde hverdagen og bytte det ut med et kunstneristisk smil til verden! Tusen takk til slike kunsneristiske medmennesker! Les mere om Jens Werner Andersen og huset hans her

XoXo Rie








2 kommentarer:

  1. Takk for den! Fred ut. Hilsen Jens

    SvarSlett
  2. Heller takk til deg som finner på slike severdigheter! :)

    SvarSlett