torsdag 26. november 2009

Happy Turkey Day!

I dag er det Thanksgiving alle sammen. Dette sitter igjen i meg etter en stor exposure til americansk kultur! Så hva er vi takknemelig for i år?
Jeg er takknemelig for:

1. At jeg fortsatt har 3besteforeldre, selv om det var veldig trist at Farfar gikk bort på 17mai i år, er jeg veldig takknemelig for at jeg fikk ha han i livet mitt så lenge. At jeg var heldig å ha en så hyggelig bestefar som alltid komenterte hvor vakre vi var, og alltid så om vi hadde klippet håret eller om vi hadde noen fine klær på. jeg er takknemelig for at i hans bortgang ble vi søskenbarna sveiset litt bedre sammen, og at vi også lærte bestefar og kjenne på en ny måte.
2. Foreldrene mine som alltid er der (i tlf ivertfal :P) og støtter meg i alt det rare jeg kan finne på. Broren min som alltid kan tulle og tøyse og få meg til å le men samtidig lytte når jeg trenger det. Resten av familien min som alltid er varme og velkommene og fantastisk selskap.
3. den uerstatlige venneflokk som jeg er så veldig glad i, både de jeg ser ofte og de som man ser sjeldent! De jeg har kjent lenge og de som er ferske!
4. At jeg har en anledning til å både jobbe og studere, og begge er noe jeg trives med!
5. og den overfladiske delen av meg er takknemelig for at jeg endelig har fått pusset opp rommet mitt!

Hva er dere takknemelig for i år?

XoXo Rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar