onsdag 25. november 2009

klekk et egg på hodet!

I går leste jeg en artikkel om Xantal måter til fint hår. Selve klipp og farge delen skippet jeg fint over for det tar min fantastiske frisør Linda seg av. Men det koster å dra til frisøren og i det siste hår håret mitt vert nogenlunde blast og knusktørt. Så i dag når jeg våknet klekket jeg to egg på hodet mitt, et midt på toppen og en inn i den tovette massen jeg liker å kalle mitt hår. det ble seende slik ut:

Fett klissete og ekkelt! nydelig morgensveis! (måtte sensurerer ansiktet mitt i og med at jeg var fortsatt litt i ørska etter den lille nattesøvnen jeg klarte å skrape sammen etter lekser og dill! )Så ryddet jeg og styrete i en ti minutters tid før jeg tok en lunken dusj for og få ut eggemassen. Det sto at man bare skulle skylle ut, ikke noe shampo bruk eller noe. Litt skeptisk i og med håret hadde stivnet en del og kjentes kjempe tørt og ekkelt ut! men jeg følger oppskriften, så etter litt skyll og avtoving med afro kammen min lot jeg håret tørke. Da ble det seende slik ut:
Litt uklart bilde men spissene har fått et helt nytt liv, ja det finnes fortsatt splittet tupper for det kan bare saksen ta, men det er glatt og fint og har fått en kjempe fin glans! lyset reflekterer mye bedre! og for dere som er brunetter vet dere at det er det abselut ikke altid brunt hår gjør! Så dette var en super bra og billig hjemmekur. Rett og slett et kjempe bra kjærring råd som funker! Det er sakt å være proteinene som gjør at håret blir glansfult og skal få mere volum! Så dette enkle trikset skal jeg ta flittig i bruk. Det tok jo mindre tid en en dyr frisørkur!

XoXo Rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar