tirsdag 24. november 2009

Papirskrekk!


Så dagens plan var egentlig og gjøre masse lekser, meeen i dag våknet jeg med papirskrekk! er det mulig! Det skulle egentlig ikke være noe problem i og med at skissen var klar, eneste endring var den ene stolen og at alt må forstørres. Så Hvorfor er det så sinsykt vanskelig og komme i gang..?


XoXo fra en fortvilet Rie

p.s. Jeg fikk denne mailen i dag, pågrunn at vedkommende har internet skrekk skal jeg ikke skrive hvem det er men de som er nære og kjente kan veldig mulig tenke seg til det. Hvis du ikke ser noe spess på bilde må man dra øynene sine til side som en kineser. Ja jeg skrev det dere tror jeg skrev!



2 kommentarer:

  1. Hahahaha, så syyykt at det hjalp å trekke øynene til siden!!

    SvarSlett
  2. haha ja! lurer på om kineserene ser det med en gang eller om de også må gjøre det.. tror nokk sikkert de å må gjøre det egentlig, sikkert noe san fokus greier elr noe!

    SvarSlett