torsdag 5. november 2009

morgen stund har gull i munn

Denne uken har jeg vert litt flink, Mandag og onsdager har jeg ikke noe liv for da er det jobb og skole, men både i dag og tirsdag sto jeg opp 6.20 og kom meg på trening. I dag var det spinning og stram opp, og midt i stram opp timen gikk det opp for meg at dette var super deilig og det gjorde abselut ingen ting at klokken enda ikke var8!!! Det trodde jeg aldri at jeg skulle si! Ja så videre i dag har jeg kjørt min mor på jobb, vasket sengetøy, og nå sitter jeg med hårruller ogprøver og finne ut hvordan jeg skal se ut på Barbie festen på lørdag. jeg har kjøpt knasj rosa øredobber og hårspenner så nå er det bare sminke, sko og skjole igjen!
Et lite morra tryne dere kan
le av -->

Hvis noen har noen gode ideer til barbie sminke, hår, eller har sett en kjole et sted som er perfekt til en barbie fest, please lett me know!!

XoXo Rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar