mandag 16. november 2009

No november negativity for me!

Nå har jeg vært litt bloggeslapp de siste dagene, men november er en slik kjip måned som får meg til å bli litt slapp og gretten generelt. Ikke vil jeg stå opp og ikke vil jeg gjøre noe, helst bare ligge å se på TV. meeen så blir man sur av det å, for man føler man bruker opp dagen på tull så føler man seg kjempe skyldig for at man ikke dro på trening, fikset noe klær eller fokuserte på lekser! ergh altså november er dritt, og i år er jeg ikke super gira på at snart er det jul heller, ikke vet jeg hva jeg skal gjøre, jeg vet at jeg må gjøre lekser fikse julegaver og trene men vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte, så dagene bare går. Men akkurat nå mens jeg slukte i meg min imsdal flaske og så på noen bilder som en venninne av meg fra usa driver og maler i venecia tenkte jeg. NEI! STOPPP nå er det altså nokk med selvmedlidenheten. Du er NORSK og tilfeldigvis vil det si at du kommer til å ha et helt halvtår med grått kaldt og vått vær. Det vil si at jeg har EKSTRA god tid til å lese og bli hjerne smart. Sitte foran peisen med varm te mens jeg leser og blir intilektuel og studerer et eller annet, strikker en pute, eller perler smykker , tegne masse og bli flink! Tror egentlig det var min magiske jule mikkimus t-shorte som hjalp meg den gir emg alltid et ekstra lite boost! Så nå har eg fylt opp spottify med min helt egen julesang liste som skal tvinge hodet mitt i julemodus. En sang som er sjikelig juleish er det denne fra grinchen som stjal julen:

XoXo Rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar