mandag 9. november 2009

En hyggelig komentar


I dag våknet jeg og følte meg kjempe umotivert, egentlig ville jeg bare krølle meg tilbake uder dynen og spise potetgull og bli der til neste helg, men når man begynner å bli voksen må man ta ansvar, komme seg op, starte dagen, og gå på jobb. I det siste har jeg ikke vert så motivert på jobb heller, få kunder, lite action, og til tider et senterkontor jeg føler lever i en evigrus av lykkepiller. Jeg vet at de står på og prøver men det virker jo ikke so senteret tar seg opp! (Slik følte jeg det ivertfal i dag)

MEN da blir ejg så ekstra glad, for dagens første kunde, ser på meg og smiler og sier jeg syntes du har så fin sjorte på deg i dag! Du kler den innmari godt!!
Hvor hyggelig er ikke det å høre! Hvorfor sier man ikke det til folk oftere?? jenter spesielt! Vi bare ser på hverandre opp og ned med slike dømmende blikk selv om man ikke mener det og selv om man syntes de har innmari kule klær på. Hvorfor stopper man ikke bare å sier, unskyld men utrolig kult antrekk. Jeg har tenkt denne tanken før, men glemmer det hele tiden, så nå skal jeg gjøre det minst en gang i uen, da blir det sikkert 4litt mere glade mennesker der ute i måneden for en dag og det blir jo hele 48 mennesker i året! som man kan gi en hyggelig uforventet komentar til! prøv dere også da vell!

XoXo rie

1 kommentar:

  1. God idé!! jeg er helt enig! vi bør alle bli flinkere til å gi hverandre komplimenter! fint innlegg :D

    SvarSlett