onsdag 11. november 2009

So much to do and so litle time!

Uffa meg so dagene flyr, jeg føler meg helt overhvelmet, i det du er ferdig med et prosjekt har du plutselig 20 nye, det vil si de 11julekakene jeg skal bake før jul de 4kapittelene jeg plutselig fikk beskejd om å lese til den overaskelses prøven vi skal ha på skolen, til komodene jeg skal tegne i flere vinkler, Hvilken komoder sier jeg! jeg leter fortsatt etter den perfekte! så tror nokk jeg må nøye meg med mini komoden jeg har i glass til alle øredobbene mine. Så er det jo selvfølgelig sy gardinger, av stoffen jeg enda må velge meg ut, komodene og lampene ejg skal få kjøpt en eller annen dag og så kommer jo julegaver. Så mange folk, så lite penger. Blir nokk en del julekort i år må en tro. Så blir det jo de klassiske hjemme kreative gavene mine. Kan ikke røpe noe i og med at flere av de som mottar gaver er snik lesere av bloggen min, så skal ta bilder å legge ut i romjulen, hehe :) men ja merker ejg har pulsen i halsen og føler meg svimlet i en virvelvinn av alt so skal gjøres. men posetiv tenking, neglene mine har holdt seg fint siden bursdagen lørdag <3>
Tror ikke jeg har en lovende kariere som håndmodell akkurat men er fasinert av at de faktisk har holdt seg!! (selv om jeg har limt igjen munnene min ca 3 ganger når jeg satt de på!)
XoXo Rie

2 kommentarer:

  1. gud så nydelige negler. jeg og vil ha!!!

    SvarSlett
  2. bare 70kr eller noe på cubus nedenfor Birgitte, og hvist man biter de på, (hehe der nå du passe på og ikke få lim i munnen!) så sitter de faktisk på over en uke!

    SvarSlett