mandag 3. august 2009

movie weekend

Så da var enda en helg over. Jeg har fått det inn i hodet mitt at jeg er uansvarlig og fattig, ergo det vil si og sløyfe byen frem til neste helg slik at jeg er opplagt på jobb.
Fredag ble det sent jobbing, så etter 8 ble det å slenge seg i bilen ruske med seg noen filmer, sjokolade og chips, lokalisere Anja på bislet og bromme ut til Bærum for og besøke HC og selvfølgelig se en film
Den Heldige vinneren av vårtidfordriv ble Juno;


jeg gir denne filmen en undeholdningskast 5 1/2

Kort fortalt handler den om Juno McGuff som er 16 år og finner ut at hun er gravid Hun er en sær liten skrulle med fantastiske mange gode sitat!filmen følger henne på leting
etter en familie til dette lille nurket som hun ikke vil ha. og hvordan livet blir på skolen og med graviditeten.



Lørdag Ble butikken fult med varer og Thea og jeg måtte stå på i et sett. kom tidlig på jobb og satt på plass flere hundre duftlys og bøtter og såer og alt annet småtteri til badet så når det endelig nermet seg slutt var begge heeelt utslitt og ble enig om å spise pizza og se på film¨



Den heldige vinneren av lørdagsfilmen var Notebook:





jeg gir denne er underholdningskast 6

Du ler og du gråter og lever deg virkelig inn i fortellingenfantastiske kostymer, landskap og personskildringer og en kjærlighets historie som kan få hvem som helt tilå sippe..! muust seee og ikke bare en gang!

Søndag var humøret opp på bok så fra 11-13 lå ejg å leste stephenie Meyers The Host.



Som handler om små aliens/souls som tar over alle menneske kroppene på jorden for de mener at mennesker rett og slett er for slemme. men en av soulsene blir puttet i en kropp hvor menneske ikke er klar for og overgir seg så de to lever i samme hodet. høres strange ut men utrolig kul! men ut av frykt for og være usosial ringte jeg da ellen

så søndagsfilmene ble 1 Tideland







oobs SÆR FILM! den handler om jeliza rose
som har narkomaner til foreldre moren dør av overdose og hun og faren flytter til landet hvor han også dør av overdose hun øper rundt og leker med barbi hoder og forelsker seg i en gutt med brain damage.



og nr 2 The libertine





denne blir verdt timene pågrunn av den beryktede jhonny depp sjekk som alltid, settingen er i gamle england og hendelsene sirkulerer rundt sex alcohol og teater. litt drøyt til tider med johnny depp trenger jeg si noe mere en grrrr...
Jeg likte alle filmene. løper rundt og siterer Juno drømmer om the notebook og jhonny depp! og den timeland blunker jeg litt og fortsatt litt i sjokk men syntes den var utrolig kul på en veldig sær måte!! Håper andre liker disse filmene like mye som meg!
xoxo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar