tirsdag 25. august 2009

R.I.P Acer. welcom to the world macbook

Så forige uke var det på tide og si adjø til min acer laptop da strøm kabelen smeltet og bateriet sviktet. heldigvis fikk jeg reddet min samling på over 11000bilder før det var forsent.
men dette har gjort at jeg har vert dataløs i litt over en uke. og for dere som ikke har prøvd dette kan jeg fortelle dere at det er en ganske ubehagelig opplevelse, man blir rett og slett handikappet!

Opratøren på trafikanten la på når jeg ringte og ergo fikk jeg ikke ruteopplysninger. Det er ganske vanskelig og bestille data på nett når man ikke har data og bestille fra! avisen går ulest og man mister rett og slett litt kontakt med verden. Hvor finner man ut hvor de har ting når man ikke kan google informationen, eller gulesider tlf??? man må faktisk ta på seg gå skoene og ta turen innom byens mange foretninger som er en gangske stor økonomisk sjangse for noen som nettopp har brukt nesten hele lønningen sin på ny data.

Men nå har marie ivertfal fått på plass sin nye macbook som hun er meget fornøyd med. Utrolig deilig tastatur, og veldig lett og bruke så lenge noen viser deg funktionen først. så om dere er macbrukere å har noen godetips er det super hyggelig om dere sier ifra! all hjelp settes stor pris på i og med at jeg ikke er tidenes data expert!

XoXo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar