fredag 31. juli 2009

kattepassing og pendling

Min uke med pendler livet er over og Snurre sprett er tilbake i sitt hjem på Nordstrand.
En mere borkjemt katt tror jeg ikke at jeg kjenner til. Han får sitte på stue bordet og se ut vinduet. sove mellom oss i sengen, Får fisk kl 6 om morningen og renser flott sårene sine med clinique produkter. Men et større sjarm troll er også vanskelig og komme over. Han purrer og maler i full guffe og er ikke redd for og slenge seg ned i fanget ditt og trollbinde deg med de store kjærlige øynene sine. Kudos til Snurre!

Det var en super uke med Besøk av Tina, Anita og Ida. Vi koste oss masse med trampoline hopping, reke middager og lange varme kvelder på terassen og foran peisen med mange glass vin.




Vi hadde også en liten utflukt til drøbak hvor jeg fikk kjøpt tidenes nydeligste badering og Anita og jeg invisterte i sjarmerende paraplyer. Og akk i tide for stormen intraff i går kveld. Med sinte vind kast mot vindune haglende regn og en illsint foss som truet med å oversvømme hagen. Men peisen holdt oss varm. Eneste var at det ikke var så mange som kunne tenne den. så her er 4.0.1. på å tenne peisen

tørr ved
tørr gammel avis.
legg en kubbe foran og en kubbe bak. strimle eller krølle opp avis papir og legg mellom kubbene
legg to kubber på tvers over med et lite mellorom og tenn på avis papirene som ligger under,
gjerne på hver side og i midten. så skal det etter teorien og min erfaring tenne.:)


xoxo m



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar