mandag 10. august 2009

he won the lotteriiiii and died the next day! (ironic-alanis moriset)

Så som sakt har jeg masse tid i dag og da jeg leste aftenposten kom jeg over denne artikkelen!
Ironisk som Alanis Moriset synger i sangen Ironic! For det her er jo ikke slikt som virkelig skjer, men jo da svenske har opplvd en så slem ironi:
bare les her:
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3209540.ece

Men er det så slemt, altsp jeg vet at det her kommer til å høres grusom ut meeen, Han er jo død sa hn kan jo ikke sorge over at han ikke fikk brukt de 20milionene eller hva det var han vant! men de han forlot her i verden kan forvente seg en heftig arv om de har samme arvesystem som i norge. For han fikk nokk ikke noe tid til å skrive om testamentet sitt

R.I.P. svenske travmilionær vinner!

2 kommentarer:

  1. Kul blogg :) Gleder meg til å følge den:) Som du sikkert skjønner jeg veldig ny på dette området! Men men, det kommer seg nok etterhvert!! Klems Anne :o)

    SvarSlett
  2. Takk! Jeg er ganske fersking selv så holder fortsatt på å expreminterer og finner ut av ting:) føler meg nesten en smule tekninsk! lykke til videre med bloggen din:)
    Xo M

    SvarSlett