fredag 7. august 2009

Helge planer i sus og dus

Helgen er bare noen timer unna og time planen er full full full!

på dagens agenda har vi trening fra 16-17, handle bursdagsgaver, kjøpe vin, dra på smartclubb og handle inn mat til den kommende uken. Pante flasker, bake pizza og bake cup cakes og vaske gulv! hører jeg bussy??? og i tillegg må jeg passse på at butikkene holder seg åpen til og passe timeplanen min! grøss og gru! føler at det blir en del googling av gavebutikker!

pizzaen er til middag i dag og frysing ned til andre dager der jeg finner meg alene og for giddaløs til å lage ekte middag!

cup cakesene er til Innflytningsfest til Anita og Ida i morgen som jeg er helt sikker blir et hitt! alltså jeg er ikke berømt for cup-cakesene mine for ingen ting!

Morgen dagen blir ogs en tidlig start på dagen med trening fra kl 8.00 lete etter skap håndtak i bygdøy alle fra og med kl 10. og så har vi jobb fra 10-18 hvor det så bærer på innflytningsfest! få puste hull og akkurat slik jeg liker at dagen min skal ta seg ut! eneste problemet er WHAT TO WEAR?? noen forslag? eller er det noen av dere søte snille pier jeg kaller venner som holder noen av kjolene mine gissel som dere tenker at jeg muligens kan ha på meg i morgen please tell me!

håper alle får en like gøy og spennende helg som meg! XoXo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar