onsdag 12. august 2009

<3 Pannekakehuset på Bærums Verk <3

For dere som ikke enda har hatt gleden Må dere bare ta turen til Bærums Verk og pannekake huset der, Jeg sier bare NAM!


Heidi og jeg har en fast tradisjon av utveksling av julegaver der hvor vi spiser en deilig pannekake og drikker en sjelevarmende kopp kakao men dette stedet kan man ikke bare besøke en gang i året så i går tok vi turen.


Jeg er som regel en liten explorer i hjerte og hopper ut i å prøve nye oppskrifter og sammensetninger av middagspannekaker. I går fikk jeg en herlig stor pannekake med løk, oregano, ost, oliven og pepperoni! MMMmmMmm og en pannekake er mere en nokk du presser i deg hver eneste bit for det er alt for godt til å kastes!

Heidi satset pa en michelangelo som har paprika, skinke, ost, krydder og andre god biter med en dæsj med sirup! høres spesielt ut men å så godt!


For de som ikke er like eventyrlysten i matveien har de også mange gode klassiske desert pannekaker. man kan få banan, jordbær, mango, sitron, bær og alt mulig god saker med meli is sirup og alt annet fantastisk godt du kan tenke deg!


ÅPNINGSTIDER:

april – desember:
mandag – lørdag 12–20 søndag/helligdager: 13–20
Kjøkkenet stenger hver dag en halv time før
januar – mars:
mandag – lørdag: 12–19 søndag/helligdager: 13–19
jeg sier bare bon apetit!
XOXO M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar