fredag 14. august 2009

kjendis???

Som den som kan desidert minst om kjendiser på jobb. Har Thea nå startet med på en kjendis utdanning, det vil si at hun til tider har spontane kjendi quizer med meg. Jeg tenkte vel at kansje hun til tider overdrev, men da damen i nabo butikken sto og snakket til meg ble hun plutselig stille i det to menneker gikk forbi. (denne damen er da gift med tre barn og godt i 30-40årene) når de har pasert hvisker hun noe om at det var DET skuespiller paret! jeg bare: huh???

så det viser seg at Thea som vanlig er rett. Marie eier ikke peil på kjendiser!


men fortvil ikke jeg jobber hardt med saken jeg er nå blitt en fast leser av www.perezhilton.com og går til det extreme at jeg wikipedier kjendiser som jeg ikke skjønner hvem er. og fra og med i dag har jeg blitt en tilhenger av


For dere som liker mote og kropp så skriver han om de store motehusene (OBS OBS OBS har folk fått med seg as ESCADA er slått konkurs!!) supermodeller, nye såper og kremer utvikler av kjendiser og m.m. snadder! abselut verdt og ta turen innom !
XoXo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar