torsdag 13. august 2009

DESIGNER SATURDAY + NORSKE DESIGN DAGER

I begynnelsen av September går designer saturday av stabelen. Dette er et stort event i Oslo by hvor de kjører folk med buss fra design stopp til design stopp der du kan finne kjente norske design. De kårer norges beste interiør arkitekkt, og det blir masse fest og shooww..

Sellvfølgelig skal ikke vi la denne muligheten gli igjennom fingrene våre på jobb

så på House of Oslo har vi også planlagt masse godsaker. Vi skriver om diverse eventer og mennesker som kommer til og komme under de dagene vi liker og kalle Norske designdager som går av stabelen 3-12 september så anbefales og lese. Jeg gleder meg ivertfal max mekker masse!


hadetpabadetvika.blogspot.com


Og når jeg først snakker om design og slik kan jeg meddele at rommet mitt så og si er FERDIG!! eneste jeg mangler nå er og henge om to/tre hyller, finne gardiner som passer og de perfekte porselens håndtakene. så er alt i boks! og jeg kan si allerede nå, at det er helt fantastisk nydelig!! Jeg kjøpte noen fantastiske tostilken orkideer og noen firkantet potter på den nye butikken VIKA blomstergleder. og de passe perfekt i vinduet

så når jeg får samlet meg sammen og gjort ferdig fin pusset, klart og lete frem kamra lader og plugg. så kan dere alle få se!!! bare å glede seg!
XoXo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar