mandag 10. august 2009

ti timer er tett med tid

Ny uke og nye muligheter!
heldige meg starter da denne nye uken med et ti timers solo skift! oh yeah! ti timer helt alene i butikken. Spesielt gøy siden Oslo folket har bestemt seg for og slutte og handle og kunde spekteret er det man kan kalle minimalt!
Heldigvis har jeg utstyr meg godt, Ferdigkako, vaniljete, frukt, og hjemmelaget pizza! Og selvfølgelig Cosmo! Det er helt utrolig hvordan et blad kan få tiden til å fyke forbi i det man leser om selv coaching, motivasjon, inspiration og Mote! og man blir inspirert!! jeg har allerede beseiret et par frykter og redsler i dag. så inget er forgjves!

I tillegg fikk jeg denne søte vidion av Heidi som jeg føler at alle burde se:

http://www.youtube.com/watch?v=HjWtRYaxmWM

så søt!

Lang dag på jobb er også lik mye blogger muligheter og jeg håer dere tar dere tid og følger med bloggen til Ha det på badet. Masse godt tips og søte duppeditter som du da selvfølgelig for kjøpt hos oss, ta en titt da vel!

www.hadetpabadetvika.blogspot.com

ha en super dag alla i hoppa XoXo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar