søndag 30. august 2009

organisasjon og bilder..

jeg begynner endelig og venne meg til Mac´en min og jeg elsker den! det er så lett og få ting gjort og super oversiktlig! jeg elsker orginasisjon! og mens jeg er på temaet av organisasjon møtte jeg et lite hinder i min vei i dag. Nytt rom med ny tapet, men masse gamle bilder i små rammer. (som tilfeldigvis er helt nydelige) men i og med at jeg ikke ville spikre i denne nye fine tapeten og at bilde rammene er for lette til å henge på den gode gammeldagse måten med snor har jeg en liten røre, hvordan henge opp masse bilderammer pent?? jeg tenker kanse kjøpe en stor en og feste de små på eller ett eller annet genialt noe. men er litt tom for kreativitet i dag, noen forslag???

picture-wallimg_assist_custom.jpg


følte meg litt som det her der jeg sto å klatret i sengen min!


ha en super dag alle sammen!

xoxo M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar