onsdag 1. juli 2009

I'm back in bussnes!

Nå er sommerferien over og jeg er tilbake på jobben!
nyheter der! vi har startet enda en blogg! så føl deg fri for og sjekke den ut

http://hadetpabadetvika.blogspot.com/

her blir det oppdatert om livet på hadetpåbadet, nye varer, ting vi personlig elsker og bare MÅ kjøpe med andre ord der lønningene våre forsvinner! og event her i vika området som vi syntes at dere bare MÅ stikke innom så verdt å følge med der!

Tilbake til MEG! Ferien fløy forbi! Startet juni månden med et veldig hyggelig besøk til Mormor og Morfar i ålesund, der spiste jeg boller og drakk brus og så for aller første gang The sound of Music som jeg abselut eeeelkset!! tremeningen min fikk en liten gutt og i tilegg et lite føll! masse barn i sunmørs området altså! For første gang på mange år fikk jeg tilbrakt litt ordentlig kvalitets tid med Cecilie! som vanligvis er super opptatt og løper fra en kant til en annen mens hun sjonglerer en hel haug med ting som golfing, jobb, skole, kjæreste, og alt annet som vanlige folk driver med! det var veldig hyggelig og vi hadde en veldig kort gartner kariere, der vi klippet gress og prøvde å rake opp mose, men det viste seg at laget var ca 10cm tykt og det ville ta oss et par uker så vi la det på hylla og gikk inn og spite godis og så på film i stedet!

Tilbake i Oslo sanket stilheten seg, for det jeg ikke tok eter etteretning når jeg bestemte meg for og ferierer hjemme i oslo var at ingen andre ferierer i JUNI, de har examen og jobb og alt mulig annet rart, så Tv titting og soling på høyt nivå ikke for og nevne bøkene jeg har lest:

- The things i loved
- den 13 fortelling
-the virgin suecides
- twilight (igjen)
- en krim bok om en rach som jeg fikk låne av lina
-scarpetta
-+++ en haug med blader

føler meg max intelektuel!

De siste ferie dagene tilbringte jeg på Vermdøy i Stockholm hos Lina, Lotta og Peter Wickberg
super super fint sted, utsikt over sjøen deilig sol varme mange sjekke svenske gutter! og en super fin by! og ikke for og snakke om cider utvalget i svergie, min nye favorit : Jordgub og lime!! <3 <3 <3
midtsommers danset vi rundt en stang og sang anger man alle kjenner igjen fra astrid lingrens filmer, så hadde vi en super sill lunch og en like god om ikke bedre biff middag og toppet det hele med KLADDKAKE som er den andre favoritten min fra svergie!
Jeg kommer ikke til og skrive så alt for mye for ingen av dere kommer til og palle og lese det men når jeg får mekket bilder kommer dere til og se hvor herlig livet er i skjærgården!

nå må jeg blogge litt for vika! så for meg personlig blir det

XOXO!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar