torsdag 2. juli 2009

varme og oppusing!

dag to på jobb og jobb bloggen er i full gang, men jeg vil jo ikke glemme min egene personlige blogg!

på agendaen i dag er å finne på noe genialt som skjøler meg ned! altså som ejg blogget om i vika bloggen fuktige vaskekluter er herlig, meeen kansje ikke profisjonelt og tasse rundt med en kald våt herlig vaskeklut på jobb?

hentet ned en extra vifte som jeg flittig står foran men ja hvor er jacozzien med aldt vann jeg kan legge meg i??? hvor er isen min eller en herlig gigantisk daquiri?? om dere har noe, hva som helst er det bare å stikke innom med det!

uten om det er det posetivt med solli leiligheten vi får flytte in den 17!! HURRA!!!! tror tapeten blir veldig fint, og mine nye klesskap og gulvet så ivertfal helt perfekt ut, det blir jo som å flytte inn i en helt ny leighet!! gøy gøy, slik er det ivertfal det har sett ut de siste måndene








Så om du klødde deg litt i hodet og lurte på hvorfor noen blir begeistret for gulv så skjønner du det kansje bedre nå! vi får noen nydelige parkettgulv som ble langt inn denne uken og nå skal slipes ned og beises! weee guuuulv!



tapeten jeg har valgt er fra laura ashley! men u må ikke tvile på at jeg abselutt ikke ville ha den for det du ser på veggen bak meg der er bare det første laget, ja folken det FØRSTE laget med tapet smilet forsvant for da jeg forsto at det var ca4 til! skrekk og gru!



men tilbake til den nye fine tapeten det ble Wilton tapet fra Laura Ashley dette mønsteret bare i champagne og cram toner:



Vinneren i Garderobe, ble ikea med Pax birkeland. 2x100x100 og og høyde 70x120 inredningen er forstastt diskutable men så lenge skoene mine har det bra har jeg det også!



For de som lurte på det, er parken i eik, å kan dere ikke bare se det for dere! hvor vakkert blir ikk det her!! merker at jeg gleder emg til å flytte hjem, Ikke det at Tjvholmen har vert et vinduderlig sted å bo abselut! men som nordmen flest må jeg nokk si; borte bra men hjemme best!

XoXo


1 kommentar:

  1. Driiiiiiitfin tapet!!! Høres ut som om du får det kjempefint. Sussogklem:)

    SvarSlett