mandag 20. juli 2009

rain drops falling on my head!

Rein, rein og atter rein, what to do???

"heldigvis" går store deler av dagen til jobb. Men man merker at man gruer seg en smule til etter jobb! hva i allverden skal man finne på mens himmelen faller ned i hodet på deg??? det frister mest med en koppp kakao med masse krem og dime kuler og en god film. Men etter en sommer full av is føler jeg at sats kortet mitt ligger i lommeboken og peser etter å bli brukt!

Tren tren tren sier kroppen og bitte litt i hodet, uheldigvis blir denne delen sterkt duset ned av den andre delen av hodet mitt som sier, ofa, dyne, film, shopping iiiiis!

jeg har byttet ut djevelen og engelen med en sofagris og en durasell kanin og begynnter å føle de skitsofrene tendensene i det mine to viljer går i vilt forskjelige retninger!


Men tilbake til regnværet. Siden hodet mitt krangler fant jeg ut at de kan fortsette med det og jeg kan finne en tredjeting og finne på. Uheldigvis brukte jeg opp mitt tolmodighet med spill i går så spille kveld er litt utelukket. Jeg har tenkt tanken om å danse rundt i parkern og synge "i'm singing in the rain" men det er litt festligere med en komanjong! dra på huk og badet selv om det regner, lage papir båt og finne en liten bekk og sende den avgårde i (dilemaet er bare at jeg har sett IT og det er slik det første barne dør! pass opp for clover i rennesteinen)


Jeg begynner å bli litt tom for ideer så om noen andre vet noe genialt regnværs tidfordriv så gjerne del det! tror det er flere en meg som sliter i slike dager!!

2 kommentarer: