søndag 19. juli 2009

skatter i skrot

Så da var vi flyttet tilbake i drammensveien, og oi som det er fint!!!jeg har tilbrakt de siste dagene med å ransake alle esker med ting og tang som jeg har hatt liggende, og (veldig stolt av dette) klart og kvitte med to hele søppelsekker med traaash!men blandt alt dette skrotet lå det også noen godbiter! f.eks cola boken min som jeg kjøpte på tværlandet i de gode gamle dager. Birgitte har til og med to innleg i denne boksen ful av gull korn og kan meddele at i 96 ville hun bli bibliotikar mens i 00 var hun klar for en kariere som stylist! jeg på den andre siden var fastbestemt på å bli vetrenær og hadde samlet til med de fleste i my pet shop colectionen for og øve meg !!! haha husker mange dager i den kalde bodø sommeren hvor vi satt i bekken og lekte med det der! men sammelivretter hadde vi i vertfal, det var endten pita brød, taco eller pizza! haha ikke langt frakostholdet jeg har den dag i dag!

videre fant jeg en haug med konfirmationskort, bilder som burde bli brent, 2 par hjørne tenner, reise ludo og en haug med gamle skole stiler, og gamle sanger som vi lerte på barneskolen, Ja da satt jeg meg ned og sang litt høyt for emg selv, måtte jo se om jeg husket melodiene!

ja rydding kan kalle frem mange gode skatter, men ingen tvil om at det er en vanvittig slitsom prosses, og gleder meg til og bli ferdig så jeg kan omfavne min nye minimalistiske livsstil!

1 kommentar:

  1. Nei, så gøy da!!! Hehe, Så fantastisk å finne sånne ting!

    SvarSlett