fredag 10. juli 2009

helgen starter på ikea!

I dag fikk vi endelig leilgheten tilbake! og alle spor etter vannskader sporløst forsvunnet... ivertfal nesten, eneste som gjenntsår er tapesering og skap, så Ikea er flittig besøkt denne dag i dag. Jeg gleder meg som en liten unge til og se det ferdige resultat selv om det kniper en bitte bitte liten klesspenne i hjerte med tanken på at mor og far bruker deres bryllyps dag på å pusse opp mitt rom! den er bare bitte liten i og med at det er de som eier leilgheten så det er jo egentlig deres rom som pusses opp, hehe selv om det er jeg som skal bo der og jeg som har valgt tapet og jeg som har valgt skap! men man kan jo snu det på hodet og tenke at jeg faktisk sparte dem for det hode bryet!


Uten om det har jeg endre utstillingene i butikken og er faktisk veeeldig fornøyd, det ene ble med en vakker new england stil med det fantastiske beby badekaret med løveføtter i fokus mens det andre ble et litt mere rustik aktig stil med zink bokser kles snorer med bade ander og tanpaste i.. høres sprøtt ut meeen mange som ahr stoppe og beundret det! gøy gøy gøy!


dagen etter ikea vil gå videre til en resturang for og spise god mat med familie og så til den store finalen av Istid 3 i 3D!!! ååh som jeg elsker istid har sett trailerne litt for mange ganger og ler like godt hvergang! men en god latter forlenger livet så ser intet galt i det!


Håper dere alle får en fantastisk helg XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar