mandag 7. desember 2009

Jeg har vært hyklerisk!

Som er en ting jeg hater å finne ut at jeg har vert. Det var ikke frivilig det er bare at jeg ikke har reflektert nokk om ting. Det oppsto slik: Jeg har gått rundt som mange andre og tenkt hvor sykt er det ikke at morderen til Martine Vik Magnussen bare kunne reise hjem til jemen og igjen leve et liv i sus og dus uten noen konsekvenser for hva han har gjort. SAMTIDIG er jeg norsk og som mange andre norskestatsborgere bare godtatt at mulah krekar er her for vi kan jo ikke utvise/utlevere han for da vil han få dødsdommen. MEEEN han har jo drept mennesker han også, så akkurat som martines morder har han reist til et land men statborgere som godttar at han lever her i det fri og har fritt bruk av internett hvor han kan styre sine terorist grupper. Hvorfor er ikke mulah i fengsel? Jeg tror jo abselut at poletiet har han under overvåking, men det er jo ikke rett at en morder kan gå rundt og leve fritt heller! Da kan jo ikke norge som et land kreve å få jemen gutten utlevert med stortroverdighet for vi utleverer jo ikke teroristen som har bosatt seg her i landet, og heller krever vi ikke noe straff for handlingene de har gjort? Nå vil australske jornalister stille han for retten, I australia har de ikke dødsdom så da er det kansje det beste og få han utlevert til Australia slik at han kan bli stilt for retten og ta konsekvenser for handlingene sine!


vs




















XoXo Rie

1 kommentar:

  1. haha Marie du skal alltid være så sykt engasjert!

    SvarSlett