onsdag 16. desember 2009

its alive!

Heisan og hoppsan folkens, ja jeg lever fortsatt! Den siste tiden har det blitt lite blogging med mye forskjelige som har foregått i livet mitt. Mye skole og siste oppgaver som jeg kansje ikke føler at jeg fikk jobbet like mye med som ønskelig. men med julejobb timeplan så har det meste falt bort. lite tid til trening, spising og kos rett og slett! Men i dag var siste skoledag, fikk diplom og greier. Klassen har vert knall og vi har blitt litt mere sammensveiset nå den siste tiden. og vi hadde en knall klasse fest på fredag og en liten avslutning i dag. Så nå er jeg klar for siste jobb inspurt, julegavepakking, og julemusikk.

This is my all time favorite!



på jobb fronten er det besluttet at vika blir lagt ned nå i slutten av måneden i og med at kontrakten går ut. Utrolig kjipt siden thea, jeg og de andre jentene har stått på for og holde det gående. Men beslutningen var ikke helt uventet. så etter jul blir jg å finne på skøyen. Jeg gleder meg veldig, har hørt mye posetivt om opppussingen og tenker at det blir spennende med nye utfordringer, Men takk for mange gode år på vika jenter!

I tillegg til en oppdatering fra krissa sin front i kveld. (jeg gleder meg helt syyykt til hun kommer hjem på søndag, vi er tidenes radarpar når det kommer til å dra ut!) Så leste jeg Mads Gleager (fra paradise hotell danmark) sin blogg (i know i know, men syntes danske paradise var vilt underholdende, akkurat slik som svenskene elsker norske paradise!) Men ja nå skulle jeg ikke diskutere mine stuslige tv avhengiheter, mere blogg inlegge til Gleager. det passet veldig til dagern tema, for i dag har det vert mye snakk om dop og alcohol misbruk og hvordan julen ikke er like enkel for all. Akkurat dop var temaet til Mads sin blogg. For i tillegg til og være pikenes-jens viser det seg at Gleager selv har vert en aldrig så liten weekend druggy. Desverre har det seg slik at man kjenner litt for mange av de og at man stadig står litt fast på hvordan en skal håndtere det når venner forsvinner litt i feil verden. Jeg likte veldig godt Mads sin innlegg det var veldig godt skrevet og et godt inblikk i den verdenen som dessverre er blitt litt for normal. Jeg håper virkelig han kan stå frem som et forbilde for flere weekend druggies. Jeg føler ivertfal at jeg har fått en litt bedre forståelse for hva andre kjente gjennomgår. Filleristing har altid vert min plan men selv jeg vet at man ikke kan filleriste et slikt problem ut av noen. Så ivertfal lykke til, til Gleager og alle de andre som går igjennom det samme! les Gleager sin blogg her

I morgen blir det skøyter på spikersuppa og julegavehandel! skal se om jeg får tatt litt bilder :)

XoXo Rie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar